Tuesday, October 11, 2011

grey & black

Czerń i szarość to kolory, które nigdy nie wyjdą z mody. Wie o tym Karl Lagerfeld - barwy te zdecydowanie zdominowały jesienno - zimowy pokaz Chanel. Mimo nieco "mrocznego" charakteru kolekcji z pewnością nie można odmówić jej klasy i elegancji.




W naszych szafach też nie brakuje czerni i szarości. Na ich korzyść przemawia totalna ponadczasowość i fakt, że można je świetnie łączyć i z ostrymi, nasyconymi neonami, i z delikatnymi pastelami, i oczywiście w stuprocentowo klasycznej wersji z bielą. Dzisiaj jednak ograniczymy się do tych dwóch kolorów - nie bójmy się szarości, wcale nie musi być nudna i smętna.






sukienka: French Connection
buty: Zara
torebka: Miu Miu
okulary: Dior
zegarek: Marc by Marc Jacobs
pierścionek: Miss Selfridge

18 comments:

  1. Świetny set, wszystko mi się podoba!

    ReplyDelete
  2. kocham, po prostu kocham połączenie szarości i czerni! stosunkowo bardzo podobnie byłam właśnie w poniedziałek ubrana ;)

    ReplyDelete
  3. Sukienka jest świetna, ale tylko dla takiej idealnej figury jak Twoja ;> Podoba mi się zegarek i torebka !!

    ReplyDelete
  4. piękna pomadka, doskonale pasuje to szarości :)
    podoba mi się ta nonszalancja w kolekcji Chanel, na pozór elegancja, ale te szerokie nogawki spodni i workery... <3

    ReplyDelete
  5. Hej ! Bardzo fajny blog , cieszę się , że na niego trafiłam - macie bardzo fajny styl , elegancko a zarazem nowocześnie i modnie :) no i dodatki od projektantów przebijają wszystko! :)
    ps. jestem ciekawa czy wszystkie mieszkacie zagranicą jeśli tak to w jakim państwie czy może w Polsce? Bo na blogu nie mogę się doczytać:(
    pozdrawiam Kamila

    ReplyDelete
  6. zegarek i torebke - boskie... MiuMiu to moje marzenie;)))

    ReplyDelete
  7. Świetny zestaw, a torebka cudowna:)

    ReplyDelete
  8. Bardzo elegancki outfit!
    xoxo
    dolceedamara.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Sukienka jest po prostu świetna :) Rozglądam się aktualnie za jakimś dzianinowym cudem, ale wolalałabym chyba coś luźniejszego :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. Jedyne, co nie jest idealne w tym zestawie, to czarne rajstopy. Sprawia to wrażenie nieco za ciężkiego dołu razem z botkami. Ale sukienka, kopertówka, zegarek- wszystko jest piękne, dobrane i stonowane. Jestem jak zwykle pod wrażeniem. :)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Polka dot.

    http://polkadotka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetny zestaw :) Bardzo mi się podoba :) Stonowany ale kobiecy. Jestem na TAK! :)
    Pozdrawiam Cie.

    ReplyDelete
  12. loving the last picture, great composition!
    http://www.styledecorum.com/

    ReplyDelete
  13. @ anonymous: dziękujemy i cieszymy się bardzo, że blog zyskał nową czytelniczkę :) zdarzało się nam pomieszkiwać za granicą, ale teraz dwie z nas mieszkają w Krakowie. tylko Gabi zimną jesień spędza w słonecznej Hiszpanii :)

    ReplyDelete
  14. Oj dziewczyny zazdroszczę Wam tych wszystkich torebek :-)
    Sukienka świetna! Zgadzam się z jednym tu komentarzem wyżej, że rajstopy + buty powodują dużą ciężkość w nogach. Ja bym po prostu zmieniła buty na kozaki np. oficerki lub inne na obcasie.

    ReplyDelete