Monday, November 7, 2011

Mustard in fashion

Kolor musztardowy królował na jesiennych pokazach. Ponieważ w ostatnich latach i na wybiegach, i w sieciówkowych kolekcjach był raczej nieobecny, dość trudno nam było go oswoić. Długo uważałyśmy, że jest kolorem niełatwym do noszenia i wolałyśmy go unikać. Z czasem jednak musztardowe ubrania zaczęły nam się coraz bardziej podobać. Zdecydowałyśmy się więc dodawać go do swojej garderoby małymi krokami. Zacząć można na dwa sposoby. Pierwszy - to oczywiście akcesoria. Na takie louboutiny czy torbę Diora skusiłyby się chyba nawet przeciwniczki musztardy w modzie ;)



Drugi sposób to ubrania, w których kolor ten jest raczej dodatkiem, niż dominującą barwą. Tak jak sukienka z Zary, którą ma na sobie Gabi. Co o niej sądzicie?






sukienka: Zara
buty: Zara
zegarek: prezent

19 comments:

  1. Rewelacyjna sukienka! Pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyglądasz w tej sukience i świetnie dobrałaś dodatki i miakijaź :)

    ReplyDelete
  3. rewelacja ten zestaw! świetnie w nim wyglądasz :) i macie racje - tego koloru jest troche za mało po sklepach...

    ReplyDelete
  4. piękna sukienka :) bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  5. Piekna sukienka, ale najbardziej zachwyciły mnie długie nogi Gabi :) Niech je pokazuje jak najczęściej, bo jest co :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. ta sukienka przypomina mi obrazy Pollocka :D Ale w sumie wolałabym ją bez tych kieszonek.
    Co do musztardowego - też długo nie wierzyłam, że się do niego kiedykolwiek przekonam, ale ostatnio coraz bardziej mi się podoba :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. sukienka bardzo fajna ;)

    ReplyDelete
  8. uwielbiam ten kolor. Świetna sukienka i nogiii <333

    ReplyDelete
  9. wow, piękna jest!:)

    ReplyDelete
  10. sukienka jest cuudna.! ;) do mnie musztardowy nigdy zbytnio nie przemawiał, ale zaczęłam przygodę z nim od kupienie sukienki z delikatnymi detalami w tym kolorze praz torebką ;)

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Sukienka piękna, ale chyba troszkę na Ciebie za małą.. powinna być zdecydowanie mniej przylegająca. Jest to fason luźnej sukienki z kieszeniami, nie powinna być tak dopasowana w mojej opinii. Pozdrawiam,

    ReplyDelete
  13. Love so much your dress!



    xo
    Théa Unknown
    http://theaisunknown.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. nigdy nie widziałam tej sukienki w Zarze, jest niesamowita ! Pięknie leży na Tobie!:)

    ReplyDelete
  15. hej :) mam pytanie odnosnie strony zakupynazlecenie.pl czy ta strona jest "uczciwa"?
    czy kwotę 39,99 płaci się za jedną rzecz w np. jak wezmę 2 rzeczy płace za każdą 39,99 ? dziekuje i prosze o odpowiedz :)

    ReplyDelete
  16. sukienka nie w moim stylu ale kolory super!

    ReplyDelete