Monday, November 28, 2011

Riding Boots

Oficerki to jeden z tych elementów garderoby, po które sięgamy bez względu na zmieniającą się modę. Stworzone wiele lat temu z myślą o jeździe konnej dzisiaj świetnie nadają się do codziennego biegania po mieście :) Cechy charakterystyczne - płaska i dość sztywna podeszwa oraz wysoka cholewka zapewniają jednocześnie i ochronę przed zimnem, i stylowy wygląd, a to dokładnie to, czego wymagamy od butów idealnych. Świetnie wyglądają do wąskich spodni i parki, spójrzcie choćby na Rihannę :)



Miałyśmy mocne postanowienie, że zaczniemy unikać zakupów aż do zimowych wyprzedaży, ale jak zwykle się nie udało ;) Tym razem przyczyną "porażki" okazał się Asos i jego niedzielne promocje - Savvy Sundays. 

Zakup jest przynajmniej częściowo uzasadniony - zniżka była ponad 50 procentowa, a oficerki zimą na pewno się przydadzą, prawda? ;)


9 comments:

  1. ładne. Czekam na stylizację z nimi! :)

    ReplyDelete
  2. Jestem za!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)


    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. są piękne ;o a jeszcze przy takiej zniżce ;o
    mi też się marzą oficerki ;) i dwa grube, bardzo grube i długie kominy: bordowy i musztardowy ;d
    takie must have od dwóch lat ;)

    ReplyDelete
  4. mnie wczoraj skusiło ALdo z również 50% obniżką, więc zakupy przedwyprzedażowe uważam za usprawiedliwione:)

    ReplyDelete
  5. też czekam na stylizację. :) ja sobie ostatnio kupiłam oficerki lasockiego i zastanawiam się dlaczego nigdy nie chodziłam w takich butach?! :O

    ReplyDelete
  6. brzydkie. mają tylko jeden 'ładny' element. DKNY ... :/

    ReplyDelete