Friday, July 22, 2011

Dilmah & Yellow

Na bloga Klubu Miłośników Dobrej Herbaty Dilmah trafiłyśmy przypadkowo przygotowując stylizację na dilmahowy konkurs Fashionelki i od tej pory zaglądamy regularnie. Zdecydowanie nie wyobrażamy sobie dnia bez filiżanki dobrej herbaty, a blog Dilmaha jest źródłem naprawdę fajnych inspiracji. Jeśli chcecie poczytać coś ciekawego namawiamy do lektury: http://klub.dilmah.pl/blog/2011/07/14/z-cytryna-konkurs/

A oto nasz fashionblissowy przepis na wspaniały, orzeźwiający napój z cytryną w roli głównej :) 

Do jego przygotowania potrzebujemy:

 1. Herbaty Dilmah 
wybierzcie same smaki jakie najbardziej lubicie i spróbujcie ze sobą zmieszać. 
My użyłyśmy: 

Dilmah Limon & Lime oraz Dilmah Pure Green Tea


2. Kostek lodu - aby nie zmieniły mocnego smaku i aromatu najlepiej przygotować je wcześniej z herbaty 


 3. Cytryny


 4. Liści mięty


A oto efekt naszego eksperymentu. Cytrynowy aromat i miętowe orzeźwienie. Polecamy! 




Przy okazji cytrynowej herbaty nie możemy sobie odmówić wspomnienia o kolejnym kolorze tego sezonu :) Nigdy nie byłyśmy do żółtego szczególnie przekonane, ale tego lata powoli zaczęłyśmy go oswajać (tak jak całą resztę neonów). Zobaczcie same - potrafi wyglądać uroczo, prawda?








Herbata: Dilmah :)
Spódnica: Mango
Pasek: Stradivarius
Koszula: Sfera
Buty: Coolway

I jeszcze mała rada na koniec: bawiąc się tym kolorem należy pamiętać o jednym - znacznie lepiej prezentuje się jako akcent, czy dodatek, niż jako kolor przewodni całej stylizacji. Tak jak z cytryną w herbacie: trzeba uważać, żeby nie przesadzić ;) Chyba, że chcecie osiągnąć efekt a'la Elton John :))

21 comments:

  1. spódniczka jest przecudowna, rzadko kiedy widziałam tego typu kroje, które nie powodują efektu "wielkiej dupy" ;) i pomysł na herbate - bardzo elegancki, ładny, estetyczny. gdyby nie obecna pogoda za moim oknem, napewno bym taką przygotowała na jakieś najbliższe spotkanie!

    ReplyDelete
  2. super herbatki, aż chce się pić tak pomysłowo zrobioną :D

    ReplyDelete
  3. Herbata świetnie wygląda ;] A co do stylizacji to również bardzo mi się podoba ;] Spódniczka jest genialna ! ;]

    ReplyDelete
  4. Aż nabrałam ochoty na herbatkę :D Tyle że ciepłą, nie mrożoną, bo pogoda za oknem zmusza do ciepła.
    Ale bardzo mi się podoba wasza stylizacja. Zarówno ciuchów, jak i herbatki. ;)

    ReplyDelete
  5. Spódniczka jest cuuuudna!!! :))

    ReplyDelete
  6. Może wypróbuję kiedyś przepis :) Przepiękna koszula!

    ReplyDelete
  7. dzięki za odwiedzenie mojego bloga:)
    tradycyjna herbata, ale w tym wydaniu bardzo ciekawie wygląda:)
    i bardzo fajna koszula!

    An Interesting Distraction

    ReplyDelete
  8. fajne zestawienie kolrystyczne.Szukam w myslach co mam zoltego w mojej szafie;))

    ReplyDelete
  9. Świetny blog! Herbatka wygląda pysznie:)

    Pozdrawiamy www.dutyofstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Kapitalny pomysł na ten lód z herbaty.

    Cudna stylizacja!

    (i świetne zdjęcie "ku przestrodze")

    ReplyDelete
  11. wow!
    love your outfit!
    Yellow is an amazing color!


    check out my new post: Creamy and glossy
    would love to have you as a follower

    ReplyDelete
  12. Herbatka wygląda przepysznie.Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga o modzie http://stillady.blogspot.com -otwarcie juz 1 sierpnia!

    ReplyDelete
  13. bardzo ładnie wyglądasz, mam ochotę teraz na taką herbatę :)!

    ReplyDelete
  14. wypróbowałam Wasz przepis, bo akurat miałam dilmahowską herbatę. miodzio!
    żółtych ubrań nie mam zbyt wiele, to zdecydowanie zbyt mocny kolor dla mnie.

    ReplyDelete
  15. będę musiała wypróbować wasz przepis :)
    zestaw genialny!!!
    obserwuję

    ReplyDelete
  16. Ślicznie wyglądasz, tak delikatnie i dziewczęco! :))

    ReplyDelete
  17. hello, thanks for comment my blog!
    i coment you too, and also i follow you, you've a great blog and a cool style.
    tea is delicious, and you look good in yellow!

    FOLLOW ME IF YOU WANT
    xoxo

    http://lejournaldeprada.blogspot.com

    ReplyDelete