Sunday, July 3, 2011

JELEN bijoux UWAGA KONKURS

Dziś zapraszamy Was na stronę marki JELEN bijoux ( kliknij tutaj aby zobaczyć sklep online ), dzięki której ogłaszamy dziś konkurs dla wszystkich fanów THE FASHION BLISS:)

Do wygrania: unikatowa bransoletka JELEN bijoux zaprojektowana specjalnie dla THE FASHION BLISS!!




Bransoletka JELEN zaprojektowana została specjalnie w kolorach THE FASHION BLISS, z prześlicznym miętowym kryształkiem Swarovskiego. Po drugiej stronie pozłacanego serduszka dla szczęśliwej wygranej wygrawerowane zostanie co sobie zażyczy.


    ZASADY KONKURSU (co zrobić żeby wygrać tą jedyną w swoim rodzaju bransoletkę)
1. należeć do "followerów" The Fashion Bliss
2. polubić The Fashion Bliss na facebooku kliknij tutaj
3. polubić JELEN bijoux na facebooku kliknij tutaj
4. skomentować ten post podając swoje imię i nazwisko, adres email i odpowiedź na pytanie:
             
                       "dlaczego podoba Ci się marka JELEN?"

Na komentarze czekamy do 9 lipca, wśród biorących udział w konkursie wylosowana zostanie jedna osoba, z którą skontaktujemy się drogą mailową i następnie zostanie wysłana do niej bransoletka JELEN.
Życzymy szczęścia!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie!!
Spośród Was wylosowana zostanie jedna osoba, do której trafi bransoletka JELEN.
Każdemu uczestnikowi przypisaliśmy liczbę według kolejności zgłoszeń:

1. Aleksandra Bogusławska
   boguslawska.aleksandra@gmail.com
2. Ola Brosławska
   olqeczka@gmail.com
3. Sonia Szczęśniak
   soniaszczesniak@gmail.com
4. Michał Warzywo
   misiek84@poczta.fm
5. Agata P
   marvelloussecret@op.pl
6. Iza Kiełpińska
   marielennoxstyle@gmail.com
7. Beata Filar
   beata.filar@gmail.com
8. Igor Rądlewski
   igorr@Onet.eu
9. Karolina Jankowska
   zoraida3@wp.pl
10.Aneta Owczarek
   anetaowczarek@onet.eu
11.Kasia J.
   jaka.teatime@gmail.com
12.Dominika S.
   panna_migotka_86@wp.pl
13.Ola Tarnicka
   olatarnicka@gmail.com
14.Marta Janus
   marjanus@interia.pl
15.Paulina Galicka
   paulinagalicka@wp.pl
16.Marcelina Węglorz
   marcelina.weglorz@gmail.com
17.Kasia Kachniarz
   kasia_nom@interia.pl
18.Joanna Stala
   joannamroz1@gmail.com
19.Kasia Maniszewska
   kamman91@poczta.fm
20.Hanna Ogon
   hanna.ogon@interia.pl
21.Martyna Janus
   helloworld@onet.eu
22.Agnieszka Pilawska
   apilawska@gazeta.pl
23.Małgorzata Pelc
   malgorzata.pelc0@gmail.com

Korzystając z generatora liczb znajdującego się na stronie: www.lotto.win.pl wylosowana została liczba 15, tak więc zwycięzcą konkursu jest:  Paulina Galicka!!!!! GRATULUJEMY!!


Po konsultacji z przedstawicielem marki JELEN bijoux okazało się, że postanowiła ona przyznać dodatkową nagrodę specjalną dla Małgorzaty Pelc ze względu na najdłuższy i najbardziej wyczerpujący komentarz!! Nagrodą jest kupon promocyjny "2 w cenie 1" na zakup dowolnego produktu marki JELEN z drugim produktem gratis do wyboru!! GRATULUJEMY!!!
Z wygranymi skontaktuje się mailowo marka JELEN bijoux.

38 comments:

  1. Aleksandra Bogusławska
    boguslawska.aleksandra@gmail.com

    Podoba mi się, bo bransoletki są urocze, słodkie i jednocześnie bardzo kobiece :)

    ReplyDelete
  2. Ola Brosławska
    olqeczka@gmail.com

    Cięzko powiedzieć dlaczego lubię tę firmę, ponieważ dopiero do powstała jednak po wyrobach mogę stwierdzić, że na pewno coś u nich kupię, bo są oryginalne i przepiękne!:)

    ReplyDelete
  3. Sonia Szczęśniak
    soniaszczesniak@gmail.com

    jest unikatowa i jedyna w swoim rodzaju, idealnie wpasowuje się w moje upodobania.

    ReplyDelete
  4. Michał
    misiek84@poczta.fm

    Bo ma w logo jelenia.

    ReplyDelete
  5. @Anonymous: Michale, aby wziąć udział w naszym konkursie należy dodać posta zarówno ze swoim imieniem, jak i nazwiskiem. Pozdrawiamy!

    ReplyDelete
  6. Michał Warzywo
    misiek84@poczta.fm

    Bo ma w logo jelenia.

    ReplyDelete
  7. Poza tym musisz zostać followerem naszego bloga :)

    ReplyDelete
  8. jestem już - ta żółta buźka to jestem ja, oj czyżby jakaś dyskryminacja? :>

    ReplyDelete
  9. Agata P
    marvelloussecret@op.pl

    Marka JELEN podoba mi się, ponieważ poprzez możliwość wygrawerowania swojego napisu, tworzy coś więcej, niż tylko biżuterię. Ponadtwo bransoletki JELEN są ponadczasowe i każda kobieta znajdzie coś dla siebie.

    ReplyDelete
  10. żadna dyskryminacja ;) życzymy powodzenia!!!

    ReplyDelete
  11. Iza Kiełpińska
    marielennoxstyle@gmail.com

    "dlaczego podoba Ci się marka JELEN?"
    Podoba mi się dlatego, że jej produkty są kobiece i delikatne - czyli takie jak lubię. Dodatkowym plusem jest to, że można sobie wygrawerować dowolny napis, który np. będzie Cię prowadził przez życie, dodawał otuchy lub przypominał o kimś/ o czymś ważnym. Ponad to, jest wprost idealna do moich przyszłych i teraźniejszych zestawów. Do tego bransoletki te troszeczkę kojarzą mi się z Paryżem (nie wiem czemu, może przez tą ich kobiecość). Gdybym ją otrzymała, pewnie prowadziłaby mnie przez całe liceum. Oto, dlaczego podobają mi się one. ;))

    ReplyDelete
  12. Beata Filar
    beata.filar@gmail.com

    moja odp.:
    po pierwsze, rzeczywiście marka JELEN mi się podoba. A dlaczego? Co najważniejsze, bardzo przypadły mi do gustu Ich wyroby. Są niezwykle delikatne ale również szykowne, z dobrym smakiem, niesamowicie wyważone (elementów nie jest ani za dużo ani za mało). Zachęcające jest również to, że każdy może przyczynić się do wyglądu i znaczenia bransoletki, projektując napis do wygrawerowania. Zatem każda będzie inna, niepowtarzalna :) Najbardziej podobają mi się te bransoletki na sznurku pewnie też dlatego, że kojarzą mi się z LILOU, które również uwielbiam.

    ReplyDelete
  13. No fajnie, ale nie wszyscy mają konto na FB, chyba że jestem jakaś dziwna;))) niedzisiejsza, co nie? :)))
    Bransoletka super.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. @ JaKa - zróbmy więc wyjątek i omiń facebookowe punkty :) powodzenia!

    ReplyDelete
  15. Mimo, że konkurs kierowany do dziewczyn, zaryzykuje i spróbuje. Dlaczego podoba mi się marka jelen, bo mimo powielanego pomysłu projekt jest oryginalny, stylowy i moja dziewczyna na pewno by się ucieszyła gdyby mogła nosić bransoletkę tej marki :)

    Pozdrawiam,
    Igor Rądlewski
    igorr@Onet.eu
    radlewski.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. zoraida3@wp.pl
    Karolina Jankowska

    wszystko już polubione :) a podoba mi się, ponieważ biżuteria ma dziewczęcy charakter, jest uniwersalna i pasuje niemal do wszystkiego, z pewnością nie jest też 'na jeden sezon' - uniwersalność jest modna cały czas!

    ReplyDelete
  17. Really cute bracelet!

    www.plentyforpennies.com

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. Aneta Owczarek
    anetaowczarek@onet.eu
    Dlaczego podoba mi się marka Jelen...powodów jest wiele, po pierwsze biżuteria jest niezwykle unikatowa, po drugie świetnie wpasowuje się w obowiązujące trendy, po trzecie ma wiele różnych wzorów przez co każdy znajdzie coś dla siebie!
    Biżuteria Jelen , jest tworzona z pasją co widać patrząc na każdy jej element, pozwala na stworzenie swojego własnego wizerunku.

    ReplyDelete
  20. Kasia J.
    jaka.teatime@gmail.com


    napis na życzenie, tak - w Jelen’ie
    ***
    Dlaczego mi się podoba?
    ***
    w pięknych kolorach są bransoletki
    oraz apaszki i portmonetki;)
    LOGO ciekawe, inspirujące
    i do zakupu zachęcające.
    ***
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  21. Śliczna ta bransoletka :)
    Udanych wakacji!

    ReplyDelete
  22. Dominika S.
    panna_migotka_86@wp.pl

    Marka JELEN wpadła mi w oko od razu po przejrzeniu ich strony internetowej. Ich biżuteria jest niespotykana, oryginalna, nowoczesna, a zarazem bardzo kobieca i delikatna. Pasuje do obecnych trendów, ale jednocześnie jest na tyle klasyczna, że może być noszona zawsze i do wszystkiego. Według mnie jest piękna, urocza i subtelna. Jednym słowem: idealna dla współczesnej kobiety!

    ReplyDelete
  23. Ola Tarnicka olatarnicka@gmail.com

    Marka JELEN podoba mi się, ponieważ ma śliczne i kobiece bransoletki, które do wszystkiego pasują.

    ReplyDelete
  24. Śliczna bransoletka, mając chwilkę czasu wezmę udział :-)

    ReplyDelete
  25. Jeleń
    przywodzi mi na myśl nową płytę Moniki Brodki, którą uwielbiam :)
    dlatego lubię wszystkie Jelenie -bez wyjątku :)
    Marta Janus
    marjanus@interia.pl

    ReplyDelete
  26. Paulina Galicka
    paulinagalicka@wp.pl

    Łał, jestem pod wrażeniem tej bransoletki ! Choć jestem wierną fanką Lilou, a anty fanką wszystkich jej podróbek, bransoletki JELEN chwyciły mnie za serce. Dla tych kolorów, które idealnie odzwierciedlają moją romantyczną duszę, i kryształu Swarovskiego z którym mogła bym czuć się jak księżniczka jestem w stanie zrzucić z rąk rzemyki Lilou. Fantastyczne połączenie, fantastyczne wykonanie, unikatowość i to co najważniejsze : możliwość wykonania własnego graweru. Uwielbiam taki sposób przekazu i wyrażenia tego na co ma się ochotę !:) Idealnym zwieńczeniem tego cudeńka jest Jeleń ! Kocham motywy zwierząt leśnych, mama zawsze mówi mi że wyglądam jak sarna !:) Hah.

    Pozdrawiam Serdecznie !!:)

    ReplyDelete
  27. Marcelina Węglorz
    marcelina.weglorz@gmail.com

    bransoletki są słodkie i urocze - a to właśnie lubię :)

    pozdrawiam! :*

    ReplyDelete
  28. Kasia Kachniarz
    kasia_nom@interia.pl

    Podoba mi się szczególnie to że każda jest unkalna, ma w sobie przekaz zrozumiały jedynie dla właścicela. Posiadając taką biżuterię można poczuć się wyjątkowo.

    ReplyDelete
  29. Joanna Stala, obserwuję jako Joanna Mróz
    joannamroz1@gmail.com

    Marka Jeleń podoba mi się ponieważ jest bardzo kobieca, a znaczek Jelenia jest bardo intrygujący:)

    ReplyDelete
  30. Kasia Maniszewska
    kamman91@poczta.fm

    JELEN bijoux jest unikatowa i niepowtarzalna, dlatego bardzo przypadła mi do gustu :)

    ReplyDelete
  31. Hanna Ogon
    hanna.ogon@interia.pl

    JELEN bijoux jest kobieca, co mnie bardzo urzekło. Lubię oryginalną i osobistą biżuterię, która pięknie błyszczy na nadgarstku i pozwala mi dodatkowo wyrazić w małym stopniu to kim jestem.

    H.

    ReplyDelete
  32. Martyna Janus
    helloworld@onet.eu

    Uwielbiam marke JELEN, gdyż zakochałam się w jelonku od pierwszego wejrzenia. Bardzo oryginalne :)!

    ReplyDelete
  33. Agnieszka Pilawska
    apilawska@gazeta.pl

    uwielbiam bransoletki, lubię kolor miętowy, kocham niespodzianki i prezenty-dlatego lubię markę Jeleń:)

    ReplyDelete
  34. Małgorzata Pelc
    malgorzata.pelc0@gmail.com


    Marka Jelen choć niedawno powstała wywarła wielkie wrażenie na wielu miłośniczkach biżuterii.
    O gustach sie nie rozmawia jednak trudno jest mi przyjąć do wiadomości , iż marka ta może spotkać sie z odrzuceniem wśród kobiet. Osobiście uważam ją za niezwykła pod wieloma względami.
    Przede wszystkim marka ta potrafi wstrzelić sie w oczekiwania kobiet bez względu na wiek oraz styl. Dzięki samodzielnemu dobieraniu elementów bransoletki możemy uczynić ja zarówno prostą i elegancką, jak i biżuterię pełną fantazji wyrażającej własny styl. Co więcej, produkty tej marki nie są dla nas tylko pustymi przedmiotami, których głównym, a często jedynym, zadaniem jest "ładnie wyglądać". Dzięki możliwości wygrawerowania na pozłacanych elementach krótkich wiadomości, biżuteria ta nabiera dla nas sentymentu, staje się czymś osobistym, czymś przywołującym wspomnienia, malutkim przedmiotem z którym połączeni jesteśmy kawałkiem wspólnej historii. To właśnie sprawia iż nie mogą one 'wyjść' z mody czy stać sie mniej atrakcyjne na rzecz innych błyskotek.
    Jej niezwykłość zawarta juz została w bajce o tajemniczym jeleniu. Wiele osób może uważać tę biżuterię za dziecinną, przesłodzoną i przekolorowaną. Jednak chyba każda z nas przyzna, iż mimo przestałyśmy wierzyć w Świętego Mikołaja pragniemy by istniał. I pomimo, iż nie jesteśmy juz małymi dziewczynkami chcemy czasem poczuć sie jak księżniczki z bajek. Oderwać sie od szarej codzienności i jej problemów by odpłynąć w krainę magii i czarów.
    Trudno jest mi jednoznacznie stwierdzić co podoba mi sie w samej bransoletce (tej z konkursu). Czasem bywa tak ze wchodząc do sklepu widzi sie cos co wydaje sie być stworzone właśnie dla siebie, cos po prostu wyjątkowego, coś co ,,po prostu musi się mieć". Tak jest w przypadku tej bransoletki. Nazwaniem jej ładnej jest niedopowiedzeniem, wręcz obrazą. Wszystkie jej elementy idealnie ze sobą współgrają, a napis ,,The Fashion Bliss" czyni ją arcydziełem samym w sobie.:) <3

    ReplyDelete
  35. Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie!!! Dziś podamy nazwisko zwycięzcy!!!

    ReplyDelete
  36. Nie udało się.. Gratulacje Dziewczyny! :)

    ReplyDelete