Monday, July 18, 2011

Melissa heels

Kiedy robi się gorąco, Melissy to jedyne obcasy na jakie mamy ochotę. Uwielbiamy je za przyciągający wzrok fason, wygodę, no i ten jedyny w swoim rodzaju zapach (z pewnością znają go wszyscy, którzy kiedykolwiek mieli z nimi do czynienia). Trzeba przyznać, że na początku nie byłyśmy przekonane do gumowych butów, ale odkąd pokusiłyśmy się o pierwszą parę wciąż mamy ochotę na kolejne - wzorów jest tyle, że naprawdę jest w czym wybierać.


Zobaczcie całą kolekcje na lato:


Po ostatnich szafirowych szaleństwach wracamy do klasycznych stylizacji - jeansy z czarnym topem sprawdzają się zawsze i wszędzie. Do tego znana Wam z wcześniejszych postów neonowa kopertówka Marca Jacobsa, duży zegarek, trochę biżuterii i Ola rusza podbijać świat ;)





Top: Diesel
Jeansy: Topshop
Buty: Vivienne Westwood for Melissa
Torebka: Marc Jacobs Material Girl Clutch
Pierścionek: Miss Selfridge
Zegarek: Michael Kors
Bransoletka: Jelen
Okulary: Ray Ban

28 comments:

  1. ja nie mogę do tej pory przekonać się do tych słodko wyglądających bucików ;p
    P.S. Wasz blog został nominowany przeze mnie do One Lovely Blog Award :)

    ReplyDelete
  2. Vivienne <3
    od niej to nawet i plastikowe buty mogę nosić :)

    ReplyDelete
  3. kocham meliski, Wasza stylizacja bardzo z klasą!

    ReplyDelete
  4. świetnie! wyglądasz bosko! niby prosto, ale nietypowe dodatki fajnie urozmaicają ten strój.

    lubię Wasze stylizacje!

    pozdrawiam! :*

    ReplyDelete
  5. ładne połączenie, śliczne buty:)

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajnie wyglądasz :))

    ReplyDelete
  7. te buty sa na prawde fajne jednak oja uwage njabardziej przykuła piekna kopertówka !

    ReplyDelete
  8. Świetne masz te buty! ;)
    I ładna kopertówka ;)

    ReplyDelete
  9. bardzo fajna stylizacja dziewczyny! ;))

    ReplyDelete
  10. Świetny zestaw ale na moje noga musi się strasznie pocić w tych butach :) Mimo wszystko świetnie wyglądają :)

    Pozdrawiam,
    www.radlewski.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz! Zakochałam się w torebce i pierścionku♥

    Zapraszam do mnie,
    www.muaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. pieknie wyglądasz:)
    buty są cudowne:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Un blog sympa et un joli look !

    J'ai vu que tu avais commenté un article portant sur mon blog alors n'hésite pas à passer :)

    Alizée
    http://ledressingdalizee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. jakoś nieszczególnie podobają mi się te buty.
    http://pearlbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. girl you are so so glam!

    Helen, X
    http://areyoudressingupordressingdown.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja też chyba jestem staroświecka ale te guma do mnie nie przemawia:)

    ReplyDelete
  17. Prześliczna stylizacja!
    Zapraszam do mnie,jest nowa notka ;)

    ReplyDelete
  18. fantastycznie!

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Genialny zestaw, dodatki są świetnie dobrane, jest prosto ale ze smakiem <33

    ReplyDelete
  20. Muszę spróbować tych butów, nie ma chyba innej opcji żeby się do nich przekonać :D Bardzo bardzo udana stylizacja, świetna jest ta kopertówka :)

    ReplyDelete
  21. fajny zestaw przełamany słodką różową kopertówką:) buty urocze! kiedyś chyba skuszę się na takie :)

    ReplyDelete
  22. Gratuluję, zostałaś nominowana w zabawie One Lovely Blog Award :)

    http://mojenocespikniejszeniwaszedni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Witam! chciałam Cię serdecznie zaprosić na pierwszy konkurs na mojej stronie organizowanty razem ze sklepem Coco Fashion. Wystarczy minuta, by wygrać co tylko chcesz!:) Ciekawa jak? Zapraszam na: http://love-makeup-fashion.blogspot.com/2011/07/konkurs-z-coco-fashion.html#comments

    ReplyDelete
  24. Hej Dziewczyny;*
    przepraszam że zaniedbuje ostatnio komentowanie waszych wpisów, ale internet ma moich wakacjach jest nie do zniesienia !;P

    Dziękuję za wygraną w konkursie, gdyż przyniosła ona również magiczną współpracę :)

    Świetny set, bardzo podobają mi się buty, kiedy te z wisienkami są już trochę oklepane , te przedstawione w waszym outficie zaskoczyły mnie miło :) piękny pierścionek w kształcie serca i cudna kopertówka !:)

    Pozdrawiam i całuję z słonecznej Grecji !!:)

    ReplyDelete
  25. Wow! Świetny set:)Butów i torebki zazdroszczę!;)

    ReplyDelete
  26. calkiem fajne są te buty, szczególni na lato:)

    ReplyDelete