Wednesday, July 20, 2011

ZAKUPYNAZLECENIE.PL


Dzisiaj chciałybyśmy pokazać Wam sukienkę, która od dłuższego czasu była naszą obsesją. Znalazłyśmy ją w internecie i pokochałyśmy od pierwszego wejrzenia - problem był taki, że absolutnie w żadnej Zarze nie mogłyśmy jej znaleźć. Przeczesując internet na wszelkie możliwe sposoby trafiłyśmy na stronę zakupynazlecenie.pl i właśnie dzięki temu serwisowi udało nam się ją zdobyć :) Naprawdę polecamy, bo wszystko przebiega szybko i sprawnie - po paru dniach upragniona sukienka trafiła w nasze ręce a Wy możecie oglądać ją w stylizacji. W przyszłości też na pewno będziemy korzystać - w Krakowie wciąż brakuje nam chociażby River Island czy New Looka, z ZAKUPAMI NA ZLECENIE nie będzie to już dla nas żadnym problemem :)






Sukienka: Zara (kupiona dzięki stronie "zakupy na zlecenie" kliknij aby zobaczyć ) 
Buty: Zara

51 comments:

  1. Cudowna sukienka, dziewczęca, eteryczna, cudo!

    ReplyDelete
  2. Ta strona to faktycznie szansa, żeby znaleźć swoje upatrzone rzeczy ;D ładna sukienka :)

    ReplyDelete
  3. Sukienka zarowno, jak i buty bardzo ladne!

    Pozdrawiam xx

    ReplyDelete
  4. aaaaa, cudowna kieca, mam podobna miętową :)

    ReplyDelete
  5. nieziemska sukienka! Cudownie Ci w niej :)

    ReplyDelete
  6. śliczna sukienka.Wpadne na tą stronkę.
    Zapraszam do mnie,jest nowy post ;)
    http://pinkglassseparated.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. przesliczna ta sukienka! rzeczywiście warto było jej poszukać, będzie pasowała do wielu rzeczy, urocza jest :))

    ReplyDelete
  8. Świetna kiecka, słyszałam o tej stronie ale nie zagłębiałam się w temat :) Biorą dużą prowizję za sprowadzenie ubrań? :)

    ReplyDelete
  9. Sukienka jest przepiękna! Do mnie za niedługo powinna dotrzeć paczka od zakupynazlecenie.pl :) Już nie mogę się doczekać!

    ReplyDelete
  10. O jejku śliczna ta sukienka!!! :)))

    ReplyDelete
  11. sukienka jest cudowna!!! ale buty również baaardzo mi się podobają!
    piękna jak zawsze :*

    ReplyDelete
  12. fakt, w Polsce zdecydowanie brakuje Topshopów, River Island, nawet Primarków :śliczna sukienka.

    ReplyDelete
  13. Wow! Dzięki za info o stronie! Nie wiedziałam, że coś takiego jest. Sukienka piękna, w sam raz na letnie upały. Uwielbiam takie!

    H.

    ReplyDelete
  14. Zdecydowanie na tak. Jest piękna. Mogłabym założyc tyko ją i biegac na boso ;)

    ReplyDelete
  15. dzięki Dziewczyny :) własnie tak czułyśmy że MUSIMY ją mieć ;) @ Aga: 40zł, ale w tym już jest wysyłka, więc nie wychodzi tak źle :)

    ReplyDelete
  16. kurde.. mam taka sama sukienke i chyba nosze ja tył na przod .. hmm, jak ja moglam to zrobic, i nie wpasc na to ze ta metka nie to ze obciera ale moze powinna obcierac np na plecach.. ale wstyd !! :P


    Zapraszam do siebie margaret-j

    ReplyDelete
  17. Dziękuje bardzo za Twój komentarz! Bardzo podoba mi się sukienka i szpilki są rewelacyjne! Obserwuje!
    Buziaki, Dominika

    www.rosenormality.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. dziekuje baRDZO:)

    PIEKNIE CI W TEJ KIECCE!:-)

    POZDRAWIAM
    MADEMOISELLEPOISSON

    ReplyDelete
  19. Urocza sukienka :) świetny fason! ;)

    ReplyDelete
  20. śliczna jest ta sukienka!:)

    ReplyDelete
  21. piękna sukienka
    pozdrawiam
    http://swiat-kuchni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. świetny pomysł z tą stroną ;) dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie !

    ReplyDelete
  23. Hi! I like this post so much, you look really great! Love this lace dress!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. ślicznie wyglądasz w tych butach i sukience:*

    ReplyDelete
  25. świetny blog :)
    bonesarebeautifull zaprasza:*
    obserwujemy ?
    http://bonesarebeautifulll.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. sukienkę widziałam już parę razy i za każdym razem mnie zachwyca! Wyglądasz pięknie!! Fajny blog! :) Dodaję do obserwowanych :D

    ReplyDelete
  27. Sukienka jest naprawdę bardzo piękna. Jednak nie ona mnie zachwyciła, ale różowa torebka z poprzedniego posta - jest cudowna *.*!
    Co do zakupównazlecenie - świetny serwis! Na pewno skorzystam :D.

    ReplyDelete
  28. Piękna ta sukienka, nawet nie wiedziałam, że taki sklep istnieje.

    ReplyDelete
  29. Piękna, kocham koronkę :>

    turquoise-berry.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Kochane nominowałam Was do ONE LOVELY BLOG AWARD
    jeżeli jesteście zainteresowane to szczegóły na moim blogu:)

    ReplyDelete
  31. Nominowałam Was do nagrody na moim blogu!! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  32. Fab dress!

    Love,
    www.chicksinfeathers.co.cc

    ReplyDelete
  33. Great dress!



    xo
    Théa Unknown
    http://theaisunknown.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. A mi się tu szczególnie podobają szpilki z Zary, sama się nad nimi zastanawiałam, bo pięknie noga w nich wygląda.

    Ps. Dziękuję za komentarz :)

    Hot Magenta Blog- zapraszam

    ReplyDelete
  35. Świetna ta sukienka :)

    ReplyDelete
  36. oj koronka zdecydowanie tak :) Pięknie :)

    ReplyDelete
  37. ładna jest ta sukieneczka :) moja siostra ją ma, więc mam nadzieję, że będę mogła ją sobie kiedyś `pożyczyc ;)

    ReplyDelete
  38. A jak działają te zakupy na zlecenie bo strona jest w przebudowie?

    ReplyDelete