Tuesday, July 5, 2011

stripes by PRADA

Dziś przedstawiamy Wam kolekcję Prady na lato 2011. Pojawiły się w niej paski, jednak nie tylko te czarno-białe modne od kilku sezonów, to totalne paskowe szaleństwo. Paski w wyrazistych kolorach z czernią od stóp do głów. Spódnice, bluzki, torebki, buty...łączymy wszystko razem! Im więcej chaosu tym lepiej, w końcu w lecie można trochę zaszaleć! Przedstawiamy Wam video z kampanii oraz kilka zdjęć znalezionych w internecie.





Nasza dzisiejsza stylizacja inspirowana jest tym właśnie paskowym trendem. Kampania Prady owszem bardzo nam się podoba, jednak na co dzień stawiamy bardziej na propozycje Isabel Marant, której projekty są nieco bardziej stonowane. Sukienkę, buty oraz torebkę upolowałyśmy na przecenach w Zarze 50% taniej :)  Głównie w Zarze oraz Stradivariusie w letniej kolekcji możecie znaleźć dużo "paskowych" ubrań i dodatków.

Isabel Marant
Isabel Marant

Isabel Marant




Buty: Zara %29euro
Sukienka: Zara %15 euro
Torba: Zara %29euro
Bransoletka: JELEN 

PRZYPOMINAMY O KONKURSIE JELEN!! DO WYGRANIA BRANSOLETKA!! CZYTAJCIE WE WCZEŚNIEJSZYM POŚCIE JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE!!! POWODZENIA!!

39 comments:

  1. I really like the last photo before the video :)

    ReplyDelete
  2. Ta kolekcja jest cudowna! właśnie wczoraj też ją przeglądałam. Stylizacja śliczna

    ReplyDelete
  3. paski...chyba w końcu się do nich przekonam ;-)

    ReplyDelete
  4. A ja uwielbiam paski w każdym wydaniu :) Dobrze się w nich czuję :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Sukienka jest cudowna :)) ahh/ pzodrawiam.

    ReplyDelete
  6. Jak słyszę, czytam słowo 'Prada' od razu przypomina mi się jeden z moich ulubionych filmów 'Diabeł ubiera się u Prady'. Widziałam go chyba sto razy, ale zawsze chętnie znowu oglądnę!
    Buty na zdjęciu niesamowite!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  7. boskie są te buty z zary

    ReplyDelete
  8. uuu, ale wąskie, poziome paski to nie dla każdego.. ciekawa jestem, jak to się przyjmie :)
    a set świetny :)
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  9. fajne sa te kolorowe paski ;D

    buty rewelacyjne!

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam paski w każdej postaci! Poza tym bardzo podoba mi się Wasza stylizacja! Sukienka mnie naprawdę urzekła. :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    ReplyDelete
  11. bosko wyglądasz! miałam napisać, że podoba mi się sukienka, buty, torebka i bransoletka - więc w zasadzie wszystko :) jesteś śliczna! :*** pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam ubrania w taki deseń :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. ..boska ta nowa Prada!Juz ma w glowie kilka pomyslow na inspiracje;)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. nie no strój z czwartego zdjęcia jest boski... zainspirowałam się :D dzięki Wam!
    rzeczywiście trzeba się wyposażyć w coś w paski :P
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  15. faktycznie - czyste szaleństwo z tymi kolorami pasków :D

    ReplyDelete
  16. Fajna ta stylizacja "inspirowana":)

    ReplyDelete
  17. Podoba mi się motyw pasków. Wyglądasz zjawiskowo- buty i sukienka pasują do siebie idealnie ;).

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam paski, więc kolekcja jak najbardziej przypadła mi do gustu. Zresztą ja w ogóle uwielbiam kolekcje Prady :)

    Jeśli chodzi o bransoletkę - jest do wygrania w giveawayu :)

    ReplyDelete
  19. prada's interpretation of stripes is simply too brilliant to be true.
    love your adaption - i'm totally lovestruck by your zara shoes!

    xx // themerrimari.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. śliczna sukienka :))
    paski są takie wariacyjne, podoba mi się baaardzo :)

    ReplyDelete
  21. Hi, you have been nominated for the One Lovely Blog Award. Check out the rules and make your nominations! Congrats!
    www.mayapresents.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. freya ma niesamowite spo0dnie, ty wyglądasz równie wspaniale <3

    ReplyDelete
  23. ;) paski obojętnie jakiej marki... zupełnie mnie nie pociągają... czy one nie stwarzają pozorów większej szerokości naszej osoby? :)

    ReplyDelete
  24. bardzo podoba mi sie ta kolekcja Prady :) zawsze balam sie ubierac duze paski ale ty wygladasz swietnie !

    ReplyDelete
  25. bardzo ładnie wyglądasz :)
    pasuje Ci ten pasek
    a za wielkimi kolekcjami nie przepadam, ale ta wypadła świetnie

    ReplyDelete
  26. lubię tylko grube pasy, takie właśnie jak masz na sobie :)

    ReplyDelete
  27. The stripes collection off Prada is is nice! Love the dress of yours and the shoes are absolutely fabulous!

    ReplyDelete
  28. Ta sukienka jest świetna! Może być i w eleganckiej i rockowej stylizacji, bardzo fajna!

    ReplyDelete
  29. Świetne !
    Bardzo mi się podoba :-)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  30. dzieki! podoba mi się ta sukienka, taka prosta, nieudziwniona, a dekolt aż prosi sie o jakiś naszyjnik:)

    ReplyDelete
  31. sukienka, buty, torba wszystko wygląda pięknie :)

    ReplyDelete
  32. Pięknie wyglądasz, sukienka i buty cudo!

    www.muaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. super, prosto i z klasą :) mi się marzy ta spódnica w różowo-czarne paski.. ah

    ReplyDelete